Mengenai Saya

Foto saya
Pemuda-pemudi pemimpin masa depan negara. Saya bercita-cita supaya saya termasuk salah seorang pembina sahsiah diri remaja kita hari ini.Walaupun sedikit dan kecil. Semoga dikira sebagai amal yang diterima.

Khamis, 5 November 2015

COMMISIONER OF OATHS@ PESURUHJAYA SUMPAH SUNGAI BULOH / SHAH ALAM / SUBANG U5

Assalamualaikum,

Rupanya kat sini pejabat Pesuruhjaya Sumpah Sungai Buloh..betul-betul tepi jalan, bersebelahan stesen Petron Sg Buloh,  dalam bangunan putih Persatuan Kebudayaan India, saya tak pernah perasan ada Pejabat Pesuruhjaya Sumpah kat sini..  setakat ni masih lagi beroperasi. Lagi satu, setiap dokumen yang disahkan bukan free ye.. ada caj dia.


Sementara di Shah Alam pernah juga saya pergi ke Anggerik Mall atau di PKNS, pejabat dia kecik je. 

Kalau orang Subang U5, saya tengok dah ada signboard Pesuruhjaya Sumpah di Star Avenue, tapi setakat ni saya belum pernah masuk lagi ke situ. Sesiapa yang pernah pergi boleh share pengalaman anda ya. Ok kat atas ni saya sertakan signage Nama dan nombor telefonPegawai Pesuruhjaya Sumpah di Star Avenue Mall di Seksyen U5 Shah Alam. 
Salam ukhuwwah dari team Muslim Dan Kehidupan, jumpa lagi.

11 ulasan:

  1. Balasan
    1. salam..jumpe x..sy pun nak cri atea sg buloh ni..masih beroperasi ke..

      Padam
  2. setahu saya masih beroperasi, dekat petron sg buloh. masuk ke dlm kawasan bangunan persatuan kebudayaan kaum india tu, kaunter dia dekat tingkap. kalau area shah alam pulak dekat anggerik mall ada, kalau tak silap tingkat 2. semua signboard Pesuruhjaya Sumpah latar belakang warna hitam, tulisan putih. kena perhati betul-betul, kadang2 kecik je signboard dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. area shah alam di anggerik mall atau PKNS

      Padam
    2. Salam Sejahtera kepada semua.... Saya adalah Pesuruhjaya Sumpah dekat Sungai Buloh tepi jalan depan Petron Bandar Baru Sungai Buloh. Saya beroperasi dari hari Isnin hingga Jumaat dari pukul 9.00pagi hingga 5.00petang. No. Hand Phone saya 016-2325209. Terimakasih.

      Padam
    3. Pejabat nih msih beroperasi kt situ ke?

      Padam
    4. Masih beroperasi kt situ ke

      Padam
  3. Salam. Ada nombor pejabat tak suruhanjaya sumpah kt sg buloh tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Sejahtera tuan/puan saya, V.Santhy adalah Pesuruhjaya Sumpah di Sungai Buloh Alamat saya adalah
      Persatuan Kebudayaan Dan Sosial Kaum India
      Sungai Buloh, Batu 13 (Sebelah Stesen Minyak Petron-Bangunan Kayu 2 Tingkat)
      Jalan Perusahaan 3 Bandar Baru Sungai Buloh
      47000 Selangor

      Waktu Pejabat : Isnin hingga Jumaat
      (9.00 pagi - 5.15 petang)
      Waktu Rehat - Buka
      Cuti Umum - Tutup
      No. Hand Phone : 016-2325209
      Tuan / Puan boleh what's up saya juga.

      Terimakasih.

      Padam
    2. Sy tel tak angkat masih beroperasi lg ke

      Padam
  4. Halo sya nak tanya sekiranya ank sya dh sah dbawa jagaan ibu angkat segala perbelanjaan kos perubatan dtanggung sepenuhnya oleh ibu angkat kew??

    BalasPadam