Mengenai Saya

Foto saya
Pemuda-pemudi pemimpin masa depan negara. Saya bercita-cita supaya saya termasuk salah seorang pembina sahsiah diri remaja kita hari ini.Walaupun sedikit dan kecil. Semoga dikira sebagai amal yang diterima.

Khamis, 13 Jun 2019

Salam Web- browser baru untuk layari internet dengan bersih

Gais! 
Bukan budak budak je yang kena jaga mata, anak, ibu, ayah semua kena jaga mata. Ni ada browser untuk semua yang nak brows internet dengan lebih bersih , samaada muslim atau non muslim.  Kadang kita dah masuk laman elok dah, tiba tiba ter pop up benda benda yang tak diundang. 
Sebelum ni kita dikenalkan dengan youtube kids untuk menjaga anak anak kita daripada tersalah view bahan bahan yang tak elok.  Sekarang dah ada Salam Web, sama macam google chrome,  cuma Salam Web ni lebih bersih, tak ada pop up pelik pelik, benda benda gitu dah ditapis dah. Ada tersedia penunjuk arah kiblat, waktu solat, dan juga terjemahan Al-Quran di main page dia, tunggu awak klik aje.
Tunggu apalagi? Jom tukar default browser kita kepada yang lebih baik! Salam Web app boleh di download dari google play untuk android atau klik sini untuk download ke lap top atau PC https://salamweb-browser.en.softonic.com/

https://m.youtube.com/watch?v=-4rJuol6PhU#menu

Salam ukhuwwah dari team Muslim Dan Kehidupan, jumpa lagi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan